Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
of is de mijne zo`n bikkel[en ook de andere paarden die bij haar op de wei staan
]
Tinkerloos schreef:Ik zou ze ook regenlaarsjes en mutsjes op doen.
Die natte grond is vast niet goed voor de hoeven,en water in de oren vinden weinig paarden leuk.
En natuurlijk de dekens niet vergeten hoor,anders worden ze ziek.
Het is tenslotte al Juli,en die vreselijke winden zijn ijzig in deze tijd van het jaar.
Ook koelt het in de nacht enorm af,misschien wordt het s'nachts wel 10 graden!!!
Stel je voor dat onze paarden in Ijsland zouden wonen,dan moesten we thermopakjes gaan maken voor ze.
Die natte grond is vast niet goed voor de hoeven,en water in de oren vinden weinig paarden leuk.
Het is tenslotte al Juli,en die vreselijke winden zijn ijzig in deze tijd van het jaar.
Ook koelt het in de nacht enorm af,misschien wordt het s'nachts wel 10 graden!!!
Stel je voor dat onze paarden in Ijsland zouden wonen,dan moesten we thermopakjes gaan maken voor ze.
haar vacht heeft zich weer aangepast
izzy1985 schreef:Ik begon vanochtend ook te twijfelen hoor en belgen kunnen toch erg goed buiten staan bij bijna iedere weerstomstandigheden...
ow felicity, weet niet of ik het al gezegd had, maar lizette heeft er een halfbroertje bij

Citaat:*edit* Met wilde paarden is het niet echt te vergelijken. Ten eerste borstelen en wassen wij waardoor het huidvet aangetast wordt en ten tweede kunnen wilde paarden zelf beschutting zoeken.