Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Natasjaa schreef:Mijne doet t ook, staartwortel insmeren met klitwortel (gewoon te koop bij t kruidvat) werkt nog t best hier

Ukster schreef:dat klitwortel zit alcohol in wat wel de staart goed schoonmaakt van boven! maar door de alcohol droogt het weer uit.
dus wat je kan doen is eerst met de klitwortel schoon masseren en dan een lekkere kwak uierzalf er in smeren. helpt heel goed!
Natasjaa schreef:Hoooooooo stop.... als t helemaal open ligt, doe er dan geen klitwortel op, daar zit alcohol in, en dat bijt en brandt dan natuurlijk gigantisch....

mirtje27 schreef:Ik heb zo'n borstelframe in de stal hangen. Sinds ik die heb schuurt ze haar staart niet meer kaal. Ze schuurt er heerlijk aan en de staart blijft heel. Was best wel priijzig maar dat heb ik er wel voor over.
Mirjam
en misschien ook hoe duur ie ongeveer was
lovekomeet schreef:mijn paard doet het ook, maar die heeft zomerexceem dus dat is goed te behandelen, maar ik heb er nog geen min punten voor gekregen
Silence schreef:Silence schuurt ook heel af en toe zijn staart.
Deze smeer ik dan in met (goedkoopste) babylotion van de Kruidvat en hij is weer enkele weken schuur-vrij.
Heel goedkoop, maar bij Silence werkt het