Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

al lijkt me dat niet de makkelijkste oplossing, dr bestaan uv dekens voor. Al zal je het met een zwart paard helaas bijna niet kunnen voorkomen. 

Voor de kleur ga ik haar echt niet pesten met allerlei dingen. Dat poeder vind ik onzin, lijkt me niet dat die wat kan veranderen (nooit geprobeert hoor, dus wie weet werkt et wel). Shampoo heb ik ook nooit geprobeert, dat de kleur daar dieper van zou worden zal wel... ze glimt ook wel als je er een borsteltje overheen haalt. En zo'n deken, ach... dan moet je er al 1 kopen met hoofd en hals ook bedenkt anders heb je dat alsnog bruin... en dat staat ook weer raar.

Quarterh0rse schreef:overdag op stal en snachts naar buitenal lijkt me dat niet de makkelijkste oplossing, dr bestaan uv dekens voor. Al zal je het met een zwart paard helaas bijna niet kunnen voorkomen.
. Of t voor t paard zo leuk is?? Nee voor mij dan maar geen zwart paard maar een paard wat paard kan zijn.
sandr0 schreef:Je kan ze helemaal inpakken met een uv deken met masker. Het paard ziet er niet uit maar blijft wel zwart. Of t voor t paard zo leuk is?? Nee voor mij dan maar geen zwart paard maar een paard wat paard kan zijn.
) op krijgt vind ik het best hoor