Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mijn wollen was ook duurder idd!
(donker blauw met chique goud randje van touw.
)Maar ben er best erg tevreden over.
) is veel dunner, maar neemt sneller vocht op en het vocht gaat er inderdaad meer op liggen. Ik vind wol wel mooier trouwens. Een paard waar ik op reed, die werd altijd gek van de statische elektriciteit die wollen dekens gaven, vooral als het vroor ( droog weer ). Dat is ook nog een nadeel van wol. erleyne schreef:Ik had altijd een hele mooie wollen deken, maar die vond ik best zwaar. Bovendien bleef het vocht er in hangen.
Mijn fleecedeken ( net nieuw, zie mijn onderschrift) is veel dunner, maar neemt sneller vocht op en het vocht gaat er inderdaad meer op liggen. Ik vind wol wel mooier trouwens. Een paard waar ik op reed, die werd altijd gek van de statische elektriciteit die wollen dekens gaven, vooral als het vroor ( droog weer ). Dat is ook nog een nadeel van wol.
Maar ik heb een fleecedeken voor mijn paard. Voordeel is dat ie inderdaad lichter is, minder ruimte inneemt in mijn kast en de aanschafprijs doorgaans stukken aantrekkelijker dan van een wollen deken. Fnenn schreef:Ik gebruik in de winter het liefste wol, en wanneer het niet zo koud is fleece
Elinee schreef:ik vind wol het fijnste!
neemt naar mijn mening het meeste zweet op.