Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Aldewereld schreef:De tranquigel bleek dus sneller uitgewerkt dan gedacht. Een uur wachten is ook best lang vind ik zelf (heb regelmatig geholpen bij het scheren van mijn paarden en merk dat tranquigels snel beginnen te werken). Je bent natuurlijk zelf ook een tijd bezig met het scheren van een paard. Neem aan dat dit paard nog niet eerder geschoren is? De messen werden ook niet te heet? Je moet natuurlijk altijd controleren of het iets is geweest wat jij zou kunnen hebben verholpen.
en jij veel beterschap met je kneuzingen enzo

Niine schreef:msss, een profesioneel iemand laten komen?

Hij is helemaal geschoren! Ik heb iemand laten komen waar ik paarden voor rijd. Hij had eerst mijn paard vast met de praam op. Strobalen er naast en hoppa... ik aan het scheren. Na 10 minuten was mn hele arm lam (ik heb echt mega spierpijn van gister
) Dus heeft mn vader Amber vast gehouden en is die man gaan scheren. Na een dik half uur was het klaar. Amber was zo bedwelmd dat ie tot 2x toe bijna omviel. Maar goed we hebben het overleefd. Ik ben heel trots op mn knolletje