Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
gootje12 schreef:zorg dat jullie goed op elkaar ingestelt zijn en als je scheerder niet zeker is van haar zaak ,moet ze het niet doen.dan verpest jij je pony voor de rest van haar leven,wat scheren betreft.
ik heb er nu een paar van die half geschoren mafkezen gehad.En dan zeg ik,als je niet voor 100% weet wat je doet ,blijf er dan af en laat een prof .het doen.

gootje12 schreef:En dan zeg ik,als je niet voor 100% weet wat je doet ,blijf er dan af en laat een prof .het doen.

gootje12 schreef:Ho,ho, bijt mijn hoofd niet af.Maar ik heb het nu al vaker meegemaakt ,dat men teveel vertrouwd op de verdoving.Vaak gaan ze ongecoòrdineerd slaan,en dan ben je nog verder van huis.
Bij echte mafkezen laat ik ze spuiten,verder doe ik het liever met de praam.
) Deze mensen hebben al jaaaren ervaring met scheren dus ik vertrouwde op hun vakbekwaamheid. In overleg met ons hebben we haar een week later gespoten met Sedalin. Toen ging het nog niet van harte maar al een heeel stuk beter!gootje12 schreef:Ho,ho, bijt mijn hoofd niet af.Maar ik heb het nu al vaker meegemaakt ,dat men teveel vertrouwd op de verdoving.Vaak gaan ze ongecoòrdineerd slaan,en dan ben je nog verder van huis.
Bij echte mafkezen laat ik ze spuiten,verder doe ik het liever met de praam.