Ze is 1.32 ongeveer maar zowel in 145, 155 als 165 kan ik niks passends vinden ..
Ik zoek eigenlijk een hele simpele 0 grams deken, het liefst met clipsluitingen voor maar dat is geen must. Ook graag een beetje een budget vriendelijke deken daar ik inmiddels al 100en euros uitgegeven heb aan dekens. Een deken van €240 vind ik gewoon bizar veel voor een 0 grams.
Heb 1 perfect passende deken, een BR joslansink maat 165. Maar dat is een 300 grams deken en moet een dunne deken hebben. Heb nog geen vergelijkbare in regen 0 grams variant gevonden ..
Dus tips daarvoor..

De volgende deken/merken heb ik inmiddels al geprobeerd:

HKM 165, buiksingels veel te groot (ok deze kan ik denk ik zelf wel inkorten) maar ook bij de borst te groot. Deze deken heeft ze een week of 5 omgehad, totdat hij afzakte en ze er in vast kwam te zitten..

Setolin 155, te ruim bij de borst en te kort bij de kont

Rhino wug 165, geen uitleg nodig denk ik

Rhino 160, op het eerste gezicht lijkt hij perfect te zitten maar ook in deze deken heeft ze een blote kont. Niet goed te zien op de foto. Als ze loopt heeft ze een blote kont, en een deken in deze prijsklasse moet voor mij wel perfect passen..

Megastar 165, gewoon een soepjurk..

Merkloos 165, nog een soepjurk

Ej 165, te ruim bij de borst, zakt naar beneden.

Ej 155, prachtig mooie
deken, iets te kort bij de kont, borst wederom te groot zakt af. Dan dr bij lijkt deze deken van boven naar beneden langer dan de 165

Premierre 165, bij deze twijfel ik. Vind hem nog steeds wat ruim. En omdat ze dus vast is blijven zitten in een ruimere deken vind ik het wat tricky ..

QHP 145, Deze heeft ze nu om, is eigenlijk de deken van mijn ruin. Maar ook hier een flinke blote kont en ik vind de borst wat krap.. Hij zit op zijn grootst en vind hem zelf gewoon niet lekker zitten voor.
http://i46.photobucket.com/albums/f150/ ... 9yb8yt.jpg
Iemand dé tip?
Het liefst zet ik haar natuurlijk zonder deken, dit is echter helaas geen optie.
Pony is een zware PPID'er en verhaard slecht dus wordt iedere lente geschoren.
Dus als iemand nog een deken zoekt in maat 155 of 165 in heb een oliebol aan dekens inmiddels
Deze is er ook in 0 grams als het goed is!