Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
leeneliefje schreef:Nann__ schreef:Het is ook echt heel afhankelijk van het merk. Ik heb 2 hals dekens en er beginnen nu pas manen uit te vallen richting z'n schoft. En anti klit is mijn beste vriend!
he nann
lang niet gesproken
Spuit jij de antiklit dan op voordat je de deken op doet?
leeneliefje schreef:Nann__ schreef:Het is ook echt heel afhankelijk van het merk. Ik heb 2 hals dekens en er beginnen nu pas manen uit te vallen richting z'n schoft. En anti klit is mijn beste vriend!
he nann
lang niet gesproken
Spuit jij de antiklit dan op voordat je de deken op doet?
Zeepsop schreef:Ik heb een losse hals met dezelfde binnen kant als de deken. Allebei van het merk Dominic en helemaal geen last van dunnere manen! Paard heeft de halsdeken gewoon 24/7 om (hij is geschoren).
pjotrg schreef:Simpel. Misschien eens ophouden met dat "deken gedoe" en het scheren van paarden? Paarden zijn niet van suiker! De enige reden waarom ruiters dat doen is hun eigen comfort om niet zo lang te hoeven wachten tot het paard droog is......
pjotrg schreef:Simpel. Misschien eens ophouden met dat "deken gedoe" en het scheren van paarden? Paarden zijn niet van suiker! De enige reden waarom ruiters dat doen is hun eigen comfort om niet zo lang te hoeven wachten tot het paard droog is......