Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ziyadah schreef:Amigo is dus al de betaalbare variant van Bucas, oftewel Horseware. Zijn ook goede dekens, maar als deze bij jou merrie niet passen.. Zoals Sizzle al zegt is goedkoop soms ook duurkoop, een huismerk van een ruitersportwinkel gaat niet de kwaliteit halen van Bucas. Ik heb afgelopen zomer een winterdeken van Bucas tweedehands kunnen kopen, die was nog zo goed als nieuw en ik was maar de helft van de nieuwprijs kwijt. Misschien een idee om dan de tweedehands exemplaren in de gaten te houden?
ziyadah schreef:Amigo is dus al de betaalbare variant van Bucas, oftewel Horseware. Zijn ook goede dekens, maar als deze bij jou merrie niet passen.. Zoals Sizzle al zegt is goedkoop soms ook duurkoop, een huismerk van een ruitersportwinkel gaat niet de kwaliteit halen van Bucas. Ik heb afgelopen zomer een winterdeken van Bucas tweedehands kunnen kopen, die was nog zo goed als nieuw en ik was maar de helft van de nieuwprijs kwijt. Misschien een idee om dan de tweedehands exemplaren in de gaten te houden?
Odetje92 schreef:ziyadah schreef:Amigo is dus al de betaalbare variant van Bucas, oftewel Horseware. Zijn ook goede dekens, maar als deze bij jou merrie niet passen.. Zoals Sizzle al zegt is goedkoop soms ook duurkoop, een huismerk van een ruitersportwinkel gaat niet de kwaliteit halen van Bucas. Ik heb afgelopen zomer een winterdeken van Bucas tweedehands kunnen kopen, die was nog zo goed als nieuw en ik was maar de helft van de nieuwprijs kwijt. Misschien een idee om dan de tweedehands exemplaren in de gaten te houden?
Hi Sytske!
dekens blijven een uitdaging met dravers he, Romme paste Amigo voortreffelijk, maar Anouk heeft gewoon een wat lastig lijf, dus heb alle dekens van Romme al weg gedaan en marktplaats is al jaren een plek waar ik aas, heb al eens een bucas 2e hands gekocht, maar ze zijn schaars
Ja het kan erg lastig zijn inderdaad, een hoop gebruiken Amigo voor dravers maar hier in België zie ik juist een hele hoop Bucas. Ik heb zelf ook Bucas dekens, al past het ene model hem weer beter dan de ander. De Bucas Smartex Rain zit het beste.
. WendyBZ schreef:Via Horze.nl kan je ook Finntack winterdekens kopen, misschien is dat wat? Ik heb twee Finntack zweetdekens, en dat zijn echt draversmaatjes.