Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

__elise__ schreef:Hier ook het probleem met al een wat oudere merrie. Overweeg om haar te scheren, gebruiken jullie nog een dekentje in deze periode?
Lara_Silver schreef:__elise__ schreef:Hier ook het probleem met al een wat oudere merrie. Overweeg om haar te scheren, gebruiken jullie nog een dekentje in deze periode?
Hier persoonlijk niet meer, en tot voor kort alleen 's nachts toen de temperaturen nog goed omlaag gingen. Maar ik zou haar -mits je ziet dat ze helemaal niets los laat en dat haar duidelijk hindert - nu niet meer gaan scheren. Als je ziet dat ze wel verhaart maar langzaam gewoon de gang laten gaan.

Drico schreef:Die van mij is precies zo, vitaminespuit heeft hij al gehad, lijnzaadolie door zijn voer..
Maar alsnog zit hij dik in zijn vachtje, onze andere IJslander is er al bijna uit maar die heeft ook een heel ander type haar.
Mijne heeft echt zo'n hele dikke teddy vacht![]()
Ik gebruik wel zo'n zweetmes maar zal zo'n haarverwijderaar van de EJ beter helpen?

Sodeletuut schreef:Ik denk dat ik toch maar op zoek moet gaan naar een bepaald soort voer wat hem kan helpen, zodat het in ieder geval volgend jaar makkelijker zal gaan.. .