Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Beloven schreef:Merendeels hier gooit ze er gewoon gelijk 24/7 op..
Sommige bouwen op met eerst alleen overdag en dan na weekje ofzo ook snachts. Doen er niet veel tho..
Heb er nog nooit wat aan over gehouden.

Brendaaaa schreef:Beloven schreef:Merendeels hier gooit ze er gewoon gelijk 24/7 op..
Sommige bouwen op met eerst alleen overdag en dan na weekje ofzo ook snachts. Doen er niet veel tho..
Heb er nog nooit wat aan over gehouden.
Dat vind ik wel de makkelijkste manier ja... Ikbedoel, het is best ff een investering om een paar keer per dag naar stal te gaan om het opbouwen te regelen. Nooit wat aan over gehouden dus? Ik heb ook geen gevoelig paard en zn weidegenoot is volgens mij ook niet gevoelig. Zijn gewoon KWPNers.
Beloven schreef:Beloven schreef:
Nee ik heb eigenlijk nooit wat eraan over gehouden, ook andere bij ons op stal nog nooit..
Ik heb er gewoon geen tijd voor om elke dag 2x op en neer te gaan.. Staleigenaar vind het ook prima om ze er gelijk op te gooien dus dan doe ik nu al jaren.
kan altijd.
Lisaapee schreef:Ja, het is meer werk en ja je hebt een kleiner risico op bijv . koliek maar zo te lezen waag je de gok omdat gemak voorgaat.
Prima zelf wetenkan altijd.
Maar waarom dit topic als je toch niet van plan bent op te bouwen? Beetje zinloos...
Nogmaals gras is heel ander voer dan bijv. voordroog. Gras, en zeker het 'winter'gras zit bomvol voedingsstoffen. Opbouwen is slim voor de gewenning.