Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dreamflower schreef:Bedankt voor de antwoorden, helemaal zonder deken vind ik echt te koud, de pony is helemaal geschoren en ik heb geen binnenbak, bij wind koelt ie dan veel te snel af.
Bij het gebruik van een fleece uitrijdeken, worden de schouders dan niet te koud?
Dreamflower schreef:Bedankt voor de antwoorden, helemaal zonder deken vind ik echt te koud, de pony is helemaal geschoren en ik heb geen binnenbak, bij wind koelt ie dan veel te snel af.
Bij het gebruik van een fleece uitrijdeken, worden de schouders dan niet te koud?
- nog voor de 100 duizend dekens keuze die je nu hebt, legden de grote springstallen (renstallen ook, denk ik, maar daar heb ik nooit gewerkt) gewone wollen dekens op, over een dekje, met een longeersingel erover (de oude, originele new market dekens - zoiets http://www.barnstormers.co.uk/acatalog/ ... __med.html) Geweldige dekens die warm zijn, ademend, amper vocht opnemen, maar het gewoon doorgeven aan de buitenlucht - iets moeilijker te wassen, maar ze blijven dan ook langer proper. Dikke kans dat je ze nog tegenkomt op oma's zolder (maar dan in een sober effen kleurtje)! Lol Ik heb er laatst nog een paar op de kop weten tikken en was daar heel erg blij mee. Gebruik ze trouwens ook (nee, niet dezelfde als die voor het paard
) om 's nachts bij vrieskou onder te slapen als ik ga kamperen: beter dan de moderne €200 slaapzak die ik ook kocht! Als je die kwaliteit nu nog nieuw moet kopen, betaal je je blauw.