Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dapperedodo schreef:Ik volg ook even ik zou mijn jonkie liever ook niet willen scheren maar stond al te zweten onder 0gram deken buiten
maj0 schreef:dapperedodo schreef:Ik volg ook even ik zou mijn jonkie liever ook niet willen scheren maar stond al te zweten onder 0gram deken buiten
Het was ook wel warm vandaag.
Hier nog 1 die de paarden scheert. Hier staan ze eigenlujk ook altijd buiten.
Ligt beetje aan hoe koud het word maar meestal hebben wij zon 300 tot 600 er opliggen (slecht geisoleerde stal)
dapperedodo schreef:Zo toch vandaan deken afgelaten gaat denk woensdag avond weer op dan word het pas weer kouder zag ik vandaag weer 18 graden wn morgen en dinsdag ook
maj0 schreef:Oke dat is jammer ja
maj0 schreef:Nu werd ik ook even nieuwsgierig maar je hebt gelijk, ook kwa bouw wel. Wat leuk zeg!
xTitanic schreef:Omdat ik niet het zoveelste scheer topic wil aanmaken stel ik hier maar even de vraag! Ik heb mijn paard nog nooit geschoren en in die 4 jaar heb ik er nog nooit echt last van gehad dat hij niet geschoren is. Nu de laatste keer dat ik heb gereden stond hij al behoorlijk in het zweet, en ik zit erover na te denken om hem toch eens te laten scheren. Maar hij staat 24/7 buiten met een inloopstal (dekens genoeg op voorraad). Ook ben ik zo benieuwd naar zijn kleurtjes en appeltjes die onder dat vachtje zitten en is het deels daarom dat ik hem eens wil laten scheren.. Vinden jullie dat een not-done reden
? Ik ga er niet mee op wedstrijd etc.