Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jessie84 schreef:ik heb een amigo mio regendeken,goed pasvorm bij mijn haflinger.
Nu zitten er geen haken oid aan voor een losse hals heeft iemand ervaring met een losse hals en die dan niet bevestigen aan de deken.Blijft dat een beetje zitten of gaat dat niet
1 x geprobeerd aan mijn regendeken zonder die haken, en gleed direct na voren als ze ging eten
Niet meer het probleem dat je niet weet waar je met die natte, vieze buitendekens heen moet als je van deken wisselt, gewoon de hele winter dezelfde waterdichte deken op en naar gelang het weer een onderdeken eronder. De onderdekens kun je ook heel eenvoudig in je eigen wasmachine wassen, dus bij elke wisseling van onderdeken gaat de gebruikte even in de wasmachine en daarna in de opbergtas. 
jessie84 schreef:ninne1 schreef:Als je een beetje handig bent kan je zelf haken er aanmaken.
Heb ik zelf ook wel eens gedaan bij een deken waar niets aanzat, gaat prima.
heb je dat dan aan de band gedaan?Ik heb nog nooit een deken gezien waar ze aan zitten heb dus geen idee hoe en waar ze zitten
Anoniem schreef:Ik heb een rhino wug, met half halsje dus...
Daar zitten geen haken aan
Iemand ervaring met onderdekens daar onder??