Echt iedere keer dat ik hem aanraakte kreeg ik een schok. Dit heb ik echt nog nooit eerder meegemaakt, dus ik vroeg me af; wie heeft hier nog meer wel eens last van?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shetlander heeft enorme bak haar dat aan het loslaten is, maar borstelen kan niet echt want het knettert waar je bij staat, en ondertussen plakken al die haren enorm aan mijn handen, vreselijk vind ik dat
Dus ik borstel maar liever niet
Heb al geprobeerd om op mijn rubbere laarzen haar te borstelen
Maar dat werkt niet

ik heb daar geen last van omdat ik mijn oude werkschoenen gebruik (die ik op de raffinaderij draag) voor de stal, en die zijn antistatisch. M.a.w. daar zitten metalen deeltjes in de zool wat er voor zorgt dat we altijd aarde maken. Statische electriciteit is heel gevaarlijk op een raffinaderij omdat dat vonken -> explosie kan veroorzaken
De kleine haartjes dan
Heeeeel irritant
Als ik uit de wagen stap, heb ik het het hardst.. als ik met mijn sleutel de garagepoort wil openen, heb ik met momenten zelfs een klein blauw vonkje de moment ik met sleutel het slot raak. Vriendlief krijgt ook op regelmatige basis een schokje van mij haha! Zal blij zijn als het weer terug keert..