Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mijn verzorgkwpnr's die werden altijd geschoren en hadden daarom ook 2 dekens op. 1 winterdeken, ( neit zo'n hele dikke) en een regen + winddichte deken.
Er zijn zoveel mogelijkheden wat scheren betreft, en ook modellen. Ik vind de jachtmodellen geweldig, de dekenmodellen. Het zorgt voor ventilatie en toch ook nog warmte. En heel onflatteus vind ik het zelf prettig om de buik behaard te laten, als ze de hele dag (en dus ook met rotweer) buiten staan. Zo'n eigen idee waar iemand hierboven het over had, maar het lijkt me niet prettig om met een kale buik buiten te staan in een paddock of op het land. Elpharo schreef:Ik weet niet of je mij bedoeld, maar er staat een gedeelte van de buikZo'n eigen idee waar iemand hierboven het over had, maar het lijkt me niet prettig om met een kale buik buiten te staan in een paddock of op het land.
. Tot in een punt achter de singel. Daarachter heeft hij nu al een mooi dik eigen dekbedje
. Hij staat 24/7 buiten, ligt nooit in de ligstal en dus altijd op het zand, bevroren of niet. En ik heb het hem nooit koud zien hebben.