Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zwanepol schreef:Dus Jotoma, ik begrijp dat ik dan toch beter de 6.3 kan nemen als ik er een liner onder doe?
Maar ja wanneer ik er geen liner onder heb is hij dan niet te groot?
Djilna schreef:Rhino en Amigo vallen relatief klein, Rambo valt goed/iets groot.
Ik heb van Amigo/Rhino maat 6.0 en van de Rambo 5.9.
2 liners zou ik niet tegelijk gebruiken, koop er dan gewoon 1 van 300gr bij..
rina schreef:zwanepol schreef:Dus Jotoma, ik begrijp dat ik dan toch beter de 6.3 kan nemen als ik er een liner onder doe?
Maar ja wanneer ik er geen liner onder heb is hij dan niet te groot?
Dat ligt er dus aan welke deken je wilt gaan kopen. Als het een Rambo wordt zeg ik 6.0. En als ik Jotoma goed begreep vallen zowel de Amigo als de Rhino kleiner en zou je van die dus wel de 6.3 moeten hebben.

Dan snap ik dat je ze niet allemaal wilt aanschaffen. Jotoma schreef:Nee niet helemaal. Ik doelde op de regendeken die er op ligt qua maatvoering. Je hebt nu Rhino, Rambo valt bij mij wat groter en Amigo kleiner. Dat uit zich bij mij in de lengte, maar absoluut niet in de breedte. Dit staat los van de maat van de liner, de liner maakt de boel niet kleiner of groter. Deze kan je gewoon in 6.0 nemen!
Excuses!