Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Die van mij is vorig jaar door iemand geschoren, was super, geen enkel commentaar. Alleen was hij zo kaal dat je zijn vel erdoor heen zag schemeren
Dit jaar probeer ik het zelf met de hondentondeuse. Ik scheer hem nu mee, zodat hij tenminste nog wat vacht over houdt.
naja vorig jaar is ze geschoren en bleef er 1 mm haar staan geloof ik
dat beviel me prima, Pluttersput schreef:Hangt er natuurlijk vanaf wat voor lengte scheerkop je er op zet, en hoe kort je het wilt hebbenDie van mij is vorig jaar door iemand geschoren, was super, geen enkel commentaar. Alleen was hij zo kaal dat je zijn vel erdoor heen zag schemeren
Dit jaar probeer ik het zelf met de hondentondeuse. Ik scheer hem nu mee, zodat hij tenminste nog wat vacht over houdt.
Pluttersput schreef:Ervaring mee, maar dan met honden. Geen idee of dat bij paarden ook zo werkt, ik kom er van de winter wel achter..

Flint05 schreef:Als je haar een hooinet geeft of iemand haar brokjes voert scheelt dat niet
Pluttersput schreef:Allemaal gehapt ben ik het niet mee eens, mijn hondje is redelijk streeploos geschoren
En ach, streepjes groeien ook weer aan! Maar dat is natuurlijk ieder voor zich, ik ben benieuwd hoe het uit gaat pakken bij die van mij!
ik hoop dat je tegen die tijd een foto hier neer wil zetten
SharonIndezz schreef:Het is vrijwel direct, dus het is niet zo dat ze het wachten beu wordt zeg maar. Ze vind het gewoon echt niet leuk.