Ik heb de bucas full neck al gezien, maar vraag mij af of die buikflap wel handig is. Of zijn er bokkers die mij een andere deken kunnen aanbevelen? Alle tips zijn welkom, zolang er maar een vaste hals, buikflap en bilriemen aanzitten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Puera schreef:Ik heb een van Weather Beeta. Fijne deken in gebruik, blijft mooi liggen en beschermt goed tegen de muggen.
[ Afbeelding ]
(foto via Google)
Knijn7 schreef:Divoza heeft de Weather Beeta sowieso. Online kun je ze ook wel vinden, het loont wel om een beetje te shoppen. Er zit soms een flink prijsverschil tussen.Ziet er goed uit, waar kan ik deze deken vinden? Misschien ergens online?
Ik begin nu helemaal te twijfelen tussen de bucas buzzoff fullneck, amigo buzz off of weather beeta. Hier iemand ervaring met de buikflap van de bucas full neck?

DonCamillo schreef:Rambo heeft toch geen bilriemen? Bij mij zat dat riempje dwars achter de billen altijd dik onder de mest. Meestal liet ik er dan ringen voor bilriemen aan zetten, dan kon dat gekke riempje of koordje er tenminste af.
Bij mij zit dat riempje nooit onder de mest.