Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
deruijter schreef:pearlie, 144 is bedoelt voor mishandeling en verwaarlozing, niet voor een shetlander die alleen in een wei staat.
deruijter schreef:pearlie, 144 is bedoelt voor mishandeling en verwaarlozing, niet voor een shetlander die alleen in een wei staat.
xxMaxx schreef:deruijter schreef:pearlie, 144 is bedoelt voor mishandeling en verwaarlozing, niet voor een shetlander die alleen in een wei staat.
Misschien wordt dit wel gewoon onder verwaarlozing verstaan. Dus wat jij zegt makes no sense met dit geval. Dan zou het neerkomen op verwaarlozing, omdat het beestje geen schuil mogelijkheid heeft en geen water
Dani_ schreef:Ik weet genoeg koud- warm- en zelfs volbloedpaarden die nog 24/7 buiten staan (waaronder de mijne) en dat kan gewoon prima.
Je had je titel anders op moeten schrijven, want 24/7 buiten is niet zorgelijk, het feit dat er geen eten en drinken is natuurlijk wel. En dat hij alleen staat vind ik dierenmishandeling, maar dat zal de dierenpolitie niet met me eens zijn.