Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Madeliefjes schreef:Bij ons is het echt aardedonker op stal. Het ligt nogal afgelegen aan het einde van een onverhard pad. We hebben gewoon stallen en een bak maar alles is onverlicht... Mesten en voeren doe ik 3x in de week met een lamp. Mocht ik willen rijden kan ik wel een aggregaat aandoen en dan hebben we overal licht. In de stallen en in de bak. Maar dan nog zit ik wel aan het eind van een donker pad dus als ik alleen ben komt er van rijden sowieso niks mocht er iets gebeuren dan vinden ze me tenminste niet pas de volgende ochtend brrr.
?
En er is een woonhuis van de eigenaren bij, dus het duurt geen uren voordat ze mij vinden mocht er iets gebeuren (gelukkig).
marjolein_el schreef:Haha ja dat heb ik dus regelmatig, dat ik het land inkom en tegen het paard zeg: 'Hee ellebel!' Of een ander naampje voor haar, en dat het vervolgens mijn paard helemaal niet is.En pony staat me verderop dat zo aan te kijken:
. marjolein_el schreef:Haha ja dat heb ik dus regelmatig, dat ik het land inkom en tegen het paard zeg: 'Hee ellebel!' Of een ander naampje voor haar, en dat het vervolgens mijn paard helemaal niet is.En pony staat me verderop dat zo aan te kijken:
moest paard van stalgenootje binnen halen en loop al roepend de wei in, om er achter te komen dat ik niet in de merrie wei, maar in de pony-ruinen wei sta