Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

NuggT schreef:Ik maak eigenlijk altijd zelf spray tegen horzels en muggen.
Andere sprays werkte bij mij ook niet dus maak het nu zelf met 1 liter water, 1 liter azijn 1 liter detol.
Je kunt dit natuurlijk ook halveren.
Succes!
truus1970 schreef:NuggT schreef:Ik maak eigenlijk altijd zelf spray tegen horzels en muggen.
Andere sprays werkte bij mij ook niet dus maak het nu zelf met 1 liter water, 1 liter azijn 1 liter detol.
Je kunt dit natuurlijk ook halveren.
Succes!
en dit werkt goed en redelijk lang tegen allerhande prikbeesten die je fijne ritjes komen verstoren en de lol van weidegang weghalen?
Cavalia schreef:oef, euh k ben even de naam vergeten ligt op me tong.
met n gele dop geloof ik heb ik altijd. is eigenlijks voor koeien maar vind ik beter werken dan al die andere mixjes waar je bijna al je geld aan uitgeeft. maar wel n raar geluid, dus paard moet er in t begin wel aan wennen.
Vee rust heet ie geloof ik.
Rhine_ schreef:Cavalia schreef:oef, euh k ben even de naam vergeten ligt op me tong.
met n gele dop geloof ik heb ik altijd. is eigenlijks voor koeien maar vind ik beter werken dan al die andere mixjes waar je bijna al je geld aan uitgeeft. maar wel n raar geluid, dus paard moet er in t begin wel aan wennen.
Vee rust heet ie geloof ik.
Ja die heb ik ook eens gehad!