Vorig jaar leek het me ideaal om een furminator aan te schaffen voor het ontharen van de shets en tinker. Dus besteld hier ook bokt en de beesten onthaard, daarna in poetstas gestopt. Omdat de Tinker alweer in de rui is, heb ik hem eergisteren voor de tweede keer goed onder handen genomen, totdat mijn furminator gewoon afbrak! Het handvat zat na twee keer al los, maar dat kon ik terugduwen steeds, maar nu is hij dus gewoon net onder de kam zeg maar afgebroken. En zo vaak heb ik hem niet gebruikt...Nog meer mensen bij wie dat ding zo snel kapot was? Baal er eigenlijk wel van, maar kan me niet meer herinneren bij wie ik hem besteld heb....
Darkness85
Geplaatst: 19-01-11 09:40
De mijne doet het nog steeds. Ik heb m nu al ruim een jaar. Vreemd. Heb je wel een echte furminator? Of heb je een namaak versie?
Ik heb hetzelfde gehad. Contact opgenomen met diegene waar ik hem gekocht had en ik kreeg een nieuwe. Die doet het nog steeds. Ben er erg blij mee! Even opzoeken bij wie je het kocht dus en een mail of pb met je verhaal sturen. De service voor mij was top. Ik hoop voor jou ook!
Bij mij was het handvat ook al snel afgebroken, na melding heb ik wel een nieuwe gekregen. Mijn man heeft zelf een mooi ijzeren handvat eraan gemaakt, maar dan nog kun je niet teveel druk zetten.
voor zover ik gelezen had was dat idd een zwak punt in de kammetjes (daarom houd ik ze ook niet alleen bij het handvat vast) het schijnt simpel op te lossen door er een gaatje doorheen te boren en er een schroefje in te draaien
Wietsje92
Geplaatst: 19-01-11 12:20
Die van mij doet het ook nog steeds, heb er 1 voor de honden en katten en 1 voor de paarden. Ik zou even contact opnemen met degene waarvan je m gekocht hebt, en dan kijken hoe het opgelost kan worden!
Deau
Geplaatst: 19-01-11 12:23
Die van mij doet het nog prima, maar ik heb dan ook een echte. Tja, het is natuurlijk namaak van de echte furminator. De hoge prijs van de furminator komt toch ergens vandaan.
Die van mij is ook vrij vlot kapot gegaan. Contact opgenoment met de bokker die m verkocht. Maar heb er verder niets meer mee gedaan aangezien ik m toch niet veel gebruik en hij nog wel bruikbaar is.
AngelofLove
Geplaatst: 19-01-11 18:15
die van mij doet het ook nog prima, heb hem vorig jaar gekocht voor de honden/katten en het paard. Wel laat ik hem niet in mijn poetskist zitten maar leg ik hem apart in mijn kast. Meer ter bescherming van mijn spullen, mijn borstels worden niet geleend maar een ding wat super is voor de verharing helaas wel...
Heb daarstraks gepb't met DubbelDun, maar zij kan me helaas geen nieuwe bezorgen omdat degene bij wie ze die dingen vandaan had, ze niet meer verkoopt. Balen dus, kijken of ik hem nog kan maken op de een of andere manier