wat vindt jouw paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

privace

wat vindt jouw paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 16:33

hey allemaal,

wat vind jullie paard van de sneeuw.

mijn paard houd er echt van!!
als het begint te sneeuwen begingt hij als een zotje rond te rennen.
echt schattig!

soms eet hij er precies van(weet niet zeker, maar hoop dat dit niet erg is)

grtjes jessy *D :brr: {:)

hafjelinger

Re: wat vindt jouw paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 16:38

Mijn paard staat op ijzers en hij vind het niks. Hij kan alleen voorzichtig rondstappen :(:)

Mijn pony daarintegen vind het wel grappig, ze staat niet op ijzers dus ze kan gelukkig nog gewoon lopen.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 16:39

Volgens mij vind ze het wel leuk, ze likt er ook vaak aan. Alleen baasje vind het niet zo leuk..

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 16:42

pony word er helemaal hyper van is alleen niet zo handig aangezien alles bevroren is en ik haar dan ook niet los durf te laten met een groepje.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 16:45

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 16:47

Mijn jongste is een bolletje energie en enthousiasme nu, mijn oudje vind het wel best hoor die sneeuw..

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 16:48

Wolder durfde vorig jaar geen stap te zetten in de sneeuw, hij was er heel bang van. Nu valt het wel mee en vinden Goldy én Wolder sneeuw leuk :)

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 17:12

Nooit gevraagd aan haar.

Nee, even zonder gekheid volgens mij vind ze het wel grappig.

Linnietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 09:04

Mijn oude merrie vind een warm stalletje fijner.
De pony vind het wel best, lekker rollen en hangen aan het hek :P

lianne74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 14:51

mijn paarden vinden het wel leuk; ze snuiven door de sneeuw en maken stukken sneeuwvrij om wat gras te knabbelen ( is toch écht lekkerder dan kuil en hooi blijkbaar :D ). Ze lopen op hun gemakje rond en aangezien er nu amper stroom op de draad staat door al die sneeuw eet de grootste vooral ook aan de andere kant van de draad........ :9 . De paarden hebben er beduidend minder last van als ik.......

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 14:56

hafjelinger schreef:
Mijn paard staat op ijzers en hij vind het niks. Hij kan alleen voorzichtig rondstappen :(:)

Mijn pony daarintegen vind het wel grappig, ze staat niet op ijzers dus ze kan gelukkig nog gewoon lopen.

Hier zo'n beetje hetzelfde alleen bij mij is de hij een zij en de ijzerloze een hij.
Maar ja, praten kunnen ze niet maar ik vul het dus maar voor ze in :+

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 15:10

Calanddra schreef:
Mijne vind het heerlijk! staat lekker de hele dag buiten in de sneeuw :))

http://fotoalbum-eu.s3.amazonaws.com/im ... 000021.jpg

Práchtige foto :j

Die van mij staan ook de hele dag buiten en vinden het geen probleem. Ze hebben lekker genoeg hooi en vermaken zich prima in de sneeuw.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 15:21

Mijn paard vindt geloof sneeuw geloof ik niet echt iets bijzonderders. Hij neemt het gewoon zoals het is.

Woartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 15:24

Die van mij heeft er net in liggen rollen, er ligt hier zo'n 20 cm sneeuw, ben benieuwd wat ik straks aantref als ik weer op stal ben. :=

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 15:27

De mijne vindt het ook erg leuk, vorig jaar gleed hij nog elke keer uit met al die klompen onder zijn voeten.
Dit jaar heb ik sneeuwbeslag genomen en hij is de enige van onze stal die voluit door de bak crosst helemaal happy
Gisteren ging hij er lekker in liggen rollen, helaas had ik toen niet mijn fototoestel bij de hand :o

Real Magic 17-12-2010
Afbeelding

Real magic met zjin vriendje Stranger 17-12-2010
Afbeelding

mouselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 19:22

ja eigenlijk maakt het hem niks uit ik rij gewoon met hem. :)

appellien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 18:18

Mijn 23 jaar oude ruin en zijn 6 jarige shetvriendje vinden het wel oke die sneeuw. Ze staan dag en nacht buiten en kunnen desnoods in de schuilstal. Af en toe is het mij te bar en dan denk ik: ze moeten maar even op stal. Vinden ze vast wel fijn even met de voeten op het droge.

Maar nee om een uur of 6 's morgens trappen ze tegen de deur omdat ze er graag weer uit willen. Dus nu staan ze dag en nacht buiten. De oude ruin heb ik maar wel een winterdeken opgedaan. Ze kunnen in de wei, in de bak en in de schuilstal. Ze vinden het oke zo.
Bij de eerste sneeuw nam de pony een lekkere duik in de sneeuw en rolde er in.
Ze hebben beide op het moment geen ijzers. In februari zet ik hem wel weer op ijzers.

NenaTroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 19:36

aan de ene kant vind ie het wel leuk lekker rollen in de sneeuw vind ie geweldig! maar aan de andere kant vind ie het niet zo leuk, hij denkt alleen maar waar is mn gras!!! :D

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 20:00

Mijn pony lijkt de sneeuw ook niet erg te vinden, ze rolt er in.. Als er veel sneeuw ligt ga ik meestal buiten met haar wandelen, dan loopt ze continu met haar neus in de sneeuw.

BinkyBenji

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 13:49

De ijzerloze paarden die ik heb gezien, vinden het fantastisch!
De paarden met ijzers vinden het idd 3x niks moeten veel te voorzichtig zijn!

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 14:15

Mijn paard staat er vrij neutraal tegenover denk ik haha.
Ze staat gewoon in de paddock maar doet er niet echt
wat mee. Ze haat wel opgevroren sneeuw en ijzel, want dan mag
ze niet naar buiten.

Mayasfrenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 14:30

"mijn" friesje vind er volgens mij niks van. hij moet eerst drie keer bijna vallen voor hij denkt he volgens mij is het glad en hij staat maar een beetje raar om zich heen te kijken van hmmm hoe zou dat nou komen ( hij is niet het meest inteligente paard ooit hihi) ... hij doet niks anders als anders. alleen baalt hij volgens mij dat hij slecht bij het gras kan:P:P:P mijn 4 jarige merrie vind het super. als het sneeuwt gaat ze spelen. de vos bij ons op stal vind het gewoon eng... hij wil er niet in. hij snuift er naar... als je vanuit de stallen naar buiten wilt moet je met twee mensen zijn want hij gaat ECHT NIET vrijwillig een voet in de dat witte spul zetten... doordat hij zo raar loopt gaat hij juist glijden... hem doen we echt geen plezier als we hem buiten zetten.. maar de laatste dagen gaat het beter. hij snapt nu dat als hij gewoon loopt hij ook niet snel valt. we hebben wel overal de ijzers onder weg laten halen omdat we ze toch heel graag buiten willen hebben

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 14:31

Zolang ze maar bij de onbeperkt hooibak kunnen en water hebben zijn ze hier volgens mij wel happy.
Verder zien we de paarden erg weinig ondernemen.

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 14:37

de oudere vind het gewelig voor een half uurtje {:) . Dan gaan ze weer bij de hooibak staan en die staat droog. De jaarling gaat nu eindelijk na dus bijna een maand witte weides de weide in die rende er eerst per direct weer uit om op stal te gaan staan :brr: (het is een koukkleuntje met een berenvacht)

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 14:39

Hier is alle sneeuw al weg..

Maar paardebeer vond het leuk hoor, alleen jammer dat ze niet naar buiten gaan (dus zet ik hem buiten). Hij heeft flink lopen rollen en crossen. :)