Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

loulou schreef:polly: zo'n rondpompsysteems is het mooiste, maar laten er nu net allemaal nieuwe leidingen liggen![]()
vandaar dat lint me gemakkelijker leek.
dat de waterbakken zelf bevriezen is nog niet het grootste probleem. die ik kan ik in de ochtend en avond wel met warm water weer ontdooien of ik gebruik gewoon de kraan en vul bakken.
maar nu heb ik momenteel dus helemaal geen water en moet maar hopen dat alles heel blijft. had niet verwacht dat het bij een paar graden meteen zo snel zou gaan, aangezien alles netjes in dikke isolatie zit.
maar opzich beviel dat lint jou dus best aardig?
loulou schreef:net de loodgieter gebeld die ook de leidingen gemaakt heeft. volgens hem was een rondpompsysteem makkelijker en goedkoper, dus het wordt toch een rondpompsysteem. alleen m'n waterbakken zijn dan niet te gebruiken, omdat het daar niet rond gaat. maar dat is geen probleem, zolang de kraan maar blijft werken.
nu maar hopen dat alles nog heel is na vannacht

blue_kim schreef:Ik heb wel eens met thermo lint gehoord dat eht voor brand kan zorgen?Weet niet of dat kan hoor, misschien wel als het verkeerd aangebracht/gebruikt wordt... Maar ben er een beetje hufterig voor.