Mijn paard kan nooit in de wei als het gesneeuwd heeft of bevroren is want ze heeft van voren ijzers ( kan er niet af want ze heeft hoefkatrol).
Elke stap dat ze zet in de sneeuw komt er steeds een grotere klont onder. Vorig jaar was ze ook is gevallen door die klonten en wil het dit jaar voorkomen.Daarom zoek ik ideeen wat ik kan doen om er voor te zorgen dat ze zoiezo een paar keer in de week eff een halfuur naar buiten kan.
Ze zeiden alsmaar dat je de ijzers goed kon in vetten en dat er dan geen ijs onder blijft plakken.
Nouw dat heb ik geprobeerd en het helpt voor geen meter :S.
Ze hadden ook van die hoefringen maar weet niet waar je die kan kopen en of het helpt onder ijzers die helemaal rond zijn.(dus de 2 uiteindes van de ijzer van onderen is helemaal dicht, dus doorlopend)
Er was ook iets van die hoefschoenen, maar weet ook niet of dat kan met ijzers aan en zijn gewoon super duur.
Heeft iemand toevallig nog een idee wat ik kan proberen binnenkort, zodat ze toch eff lekker naar buiten kan.
Maak niet uit wat. Liefst site er bij waar je het eventueel kan kopen. Foto;s zijn ook handig
om een idee te krijgen. 
?