Mijn meisje heeft een hele grote mond!!!!
Haar regels moeten door andere in de groep gehandhaaft worden en anders regelt mijn meisje het wel eventjes
(als ze nou maar niet iemand kreupel slaat)
De andere dames mogen alleen uit de wei als mijn meisje dat goed vind ppff
(anders is het leuk het baasje op te jagen)
Even lekker rennen met de rest van de groep en dan aan het eind een mooie slyding maken.
(peesblessure nummer 3?)
Een ander van de groep mankeerd wat en niemand heeft gezien wat er loos was
( tuurlijk heeft mijn meisje dat dan gelijk gedaan!!)
Komen ze bij mij klagen, maak ik me er heel erg druk om en later blijkt alweer dat een ander in de groep aan het klieren is.
Als ze nu maar niet weer door de omheining heen gaat en alle groepen weer bij elkaar lopen.
Als ze nu maar niet weer zo vreselijk hengstig word dat de ruinen over gaan springen.
Ga svp geen machtstrijd voeren met de leider van de andere groep en dan de omheining weer slopen.
Mok komt er dan ook weer aan, als je maar niet in de sloot valt!!
Hele nachten kan ik er wakker van liggen, wachtend op opmerkingen van andere paarden eigenaren.
ook wachtend op gezondheids gedoe, en die hebben we al zo veel gehad.
Maar ach, als ik haar dan na twee zomers stalrust nu dan eindelijk die grasjes zie plukken heb ik het er graag voor over!!!

Grappig om te horen maar minder leuk voor degene die eten brengt en omver gelopen wordt door 700kg paard dat dan vooral niet terug wilt naar de wei. Of dwars door de draadomheining naar de andere wei lopen, vaak nadat ze eerst haar halster kapot heeft getrokken en dus door anderen niet te pakken is te krijgen. Op den duur verwacht je bij elke telefoon die je krijgt het nieuws: ze is weer weg, kun je haar even komen vangen
gaan gedragen. gelukkig staan mijn paardjes nu ergens waar we onze zorgen kunnen bespreken ipv dat je word afgerekend op wat jouw paard wel allemaal wel niet doet OF dat er door toedoen van de mens veel wisselingen zijn waardoor die paarden zich elke keer weer moeten "bewijzen" OF ijzers omkrijgen waardoor als ze dan een keer meppen het ook meteen goed raak is.