Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xxMACYYY schreef:suus_ schreef:Met een zaag
Dat werkt echt zo geweldig!
Gewoon net zo gebruiken als een zweetmes.
Natuurlijk niet zo eentje met hele lange tandjes
Klinkt niet zo veilig.. Hoe kwam je trouwens op het idee?
lovepalomina schreef:@ Mathes: Ja, echt super handig! Kan je die bij elke ruitersport zaak vinden?
@ Mathes:Dat lijkt me dan toch niet zo'n goed idee..
mathes schreef:lovepalomina schreef:@ Mathes: Ja, echt super handig! Kan je die bij elke ruitersport zaak vinden?
@ Mathes:Dat lijkt me dan toch niet zo'n goed idee..
Niet bij allemaal. Ik heb die van mij bij een dierenspeciaalzaak gehaald.
De dierenspeciaalzaken hebben ze wel allemaal. En anders kan je ze ook bij diegene kopen uit het topic wat ik eerder geplaatst heb.
xxMACYYY schreef:Alleen is de furminator een stuk duurder dan het borstelblokje.
Met een borstelblok doe je ongeveer even lang.
Dat blokje vindt ik maar niks.lovepalomina schreef:xxMACYYY schreef:Alleen is de furminator een stuk duurder dan het borstelblokje.
Met een borstelblok doe je ongeveer even lang.
Oke, hoe duur is zo'n furminator dan?
mathes schreef:RianneRianne schreef:ik heb zo'n soort zaag, maar dan ongeveel 7 lagen, en dan als een rondje in elkaar en dat werkt echt heeeel goed! dat neemt al de haren weg, ik wet alleen niet hoe zo'n ding heet..
ik zoek wel even een plaatje, ik weet niet of ik het kan vinden hoor!
Zoiets toch?![]()
mathes schreef:RianneRianne schreef:ik heb zo'n soort zaag, maar dan ongeveel 7 lagen, en dan als een rondje in elkaar en dat werkt echt heeeel goed! dat neemt al de haren weg, ik wet alleen niet hoe zo'n ding heet..
ik zoek wel even een plaatje, ik weet niet of ik het kan vinden hoor!
Zoiets toch?![]()