Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ingridje16 schreef:Bij ons op stal laten heel veel mensen hun paard ook de hele dag binnen, vind dat echt zo zielig, die paarden kunnen hun kont niet keren in de stal.
En zeker die 20 meter naar de bak wat een onzin om daarvoor je paard binnen te laten. Als je eerst even een pad maakt met een sneeuwschuiver is het prima te doen. Ze moet maar een beetje voorzichtig lopen, dat moet ik toch ook. Vind dat geen reden om ze maar binnen te houden, ze zijn echt niet gek hoor

Asyaa schreef:Ingridje16 schreef:Bij ons op stal laten heel veel mensen hun paard ook de hele dag binnen, vind dat echt zo zielig, die paarden kunnen hun kont niet keren in de stal.
En zeker die 20 meter naar de bak wat een onzin om daarvoor je paard binnen te laten. Als je eerst even een pad maakt met een sneeuwschuiver is het prima te doen. Ze moet maar een beetje voorzichtig lopen, dat moet ik toch ook. Vind dat geen reden om ze maar binnen te houden, ze zijn echt niet gek hoor
Het is A beter dan een gebroken been en B beter dan de auto in de prak en gewonden omdat de wegen zo glad zijn
Btw over dat pad, we hebben 3 keer een pad gemaakt vandaag, en 3 keer gestrooid, een half uur later lag het weer vol.
miss_kippie schreef:sorry hoor maar als er ijs onder het sneeuw ligt kan je gewoon geen kant op hoor.we zijn twee uur bezig geweest om het weg te krijgen maar lukte niet dus vandaag een dag je binnen en die van mij heeft een ruime stal.maar ik ben heb lekker aandacht gegeven schone stal en hij vond het best normaal loopt hij van 7 tot 7 buiten op het land het hele jaar maar met vier ijzers en ijs en sneeuw gewoon niet te doen .