Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
liliputter schreef:Zogauw je gaat scheren, ongeacht het model zou ik toch een deken opdoen. Hoeft niet meteen heel dik te zijn, maar de haren hebben een warmhoud functie. Wanneer je die weghaalt ontbreekt die functie en zul je hem dus aan moeten vullen!

Als je haar scheert zoals het voorbeeld van Bleikja dan zou dat genoeg moeten zijn. Is dat niet genoeg kun je altijd nog meer van de hals afhalen
Apple schreef:Als je alleen hals en borst doet dan hoeft ze geen deken op hoorAls je haar scheert zoals het voorbeeld van Bleikja dan zou dat genoeg moeten zijn. Is dat niet genoeg kun je altijd nog meer van de hals afhalen
Zoefff schreef:Apple schreef:Als je alleen hals en borst doet dan hoeft ze geen deken op hoorAls je haar scheert zoals het voorbeeld van Bleikja dan zou dat genoeg moeten zijn. Is dat niet genoeg kun je altijd nog meer van de hals afhalen
Ook geen regen deken?? Kan me voorstellen dat de borst vaak in de wind/regen staat als ze op de wei staan.
liliputter schreef:Maar toch is het niet prettig... Je haalt immers de natuurlijke warmtebron van het paard voor een gedeelte weg. Als het paard het kon missen hadden er vast geen haren gezeten, dus naar mijn mening moet je dit aanvullen met een deken!