Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Focussed schreef:De doeleinden zijn juist het opbouwe naar een dikkere winterdeken
Dus die ongevoerde deken die jij gebruikt, kun je ook verwisselen voor een katoenen zomerdekne. Dat is zelfs juist nog beter, omdat die beter ademen
.

marieminime schreef:je kan wel zeggen dat een zomerdek beter is omdat het ademt dan een ongevoerd regendek. maar niet voor iedereen de oplossing.
ik heb niet de mogelijkheid tot het afhalen van een zomerdek als het gaat regenen ineens, ook is er geen schuilstal. dan heb ik liever een regendek op dan katoen dingetje, als dat zijknat word en over je paard ligt,lijkt me ook niet goed
ijssnuiver schreef:marieminime schreef:je kan wel zeggen dat een zomerdek beter is omdat het ademt dan een ongevoerd regendek. maar niet voor iedereen de oplossing.
ik heb niet de mogelijkheid tot het afhalen van een zomerdek als het gaat regenen ineens, ook is er geen schuilstal. dan heb ik liever een regendek op dan katoen dingetje, als dat zijknat word en over je paard ligt,lijkt me ook niet goed
Zo denk ik ook wel eigenlijk. Ik heb liever 'safe', heb geen zin in een verkouden paard omdat die te lang met natte deken heeft gestaan...