Je heb die nieuwe natuurlijk tegenwoordig Zzimply en anders veerust die kleurt geloof ik ook niet.
8nnemiek
Geplaatst: 01-06-09 22:43
Het anti-vliegen spul wat ik heb is gewoon doorzichtig, ik heb eigenlijk nooit iets gehad wat vlekken geeft.. Ik heb nu een grote spuitfles met citroen-geur-spray.. Een grote gele fles met witte randjes.
mystictinker waar heb je die gekocht dan? jij bedoeld niet Veerust toch (grote gele spuitbus met koeien er op)? Want daar ben ik niet tevreden over, omdat dat maar een uurtje werkt heb ik het idee. Dat bruine spul werkt bijna 2 dagen
Is kleurloos, echt ideaal, hoeft maar eens per 3 dagen Wij hebben alleen de spuitbus hoor,dus schrik niet van de prijs want dat is voor een hele grote set
En de spuitbus gaat zo ook heel lang mee en helpt top!
Sim
Geplaatst: 01-06-09 22:56
De anti fly van atex, dus niet de daasspray (daar zit de bruin hertshoornolie in die vlekken geeft). De anti fly van atex is gewoon wit, net als melk.
carolina1278
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-09 07:54
Hoi,
Ik heb deproefset van Zzimply besteld, gaan we gewoon eens proberen. Hij heeft een hekel aan vliegen dus het moet wel sterk spul zijn, anders heb ik er nog niets aan en elke dag 10 x inspuiten is ook geen optie, dus gewone citroen-geur-spray gaat echt niet werken......
Een vliegendekentje dan geen optie? Ik heb de Zzimply ook, nog niet geprobeerd, wel even er aan geroken. Vond het redelijk als atex-daas ruiken, iets milder. Denk dus dat die wel helpt!
Ja een vliegendeken heb ik al maar vindt dat niet zo fijn op stal, in de wei heeft hij hem wel op. Ook tijdens het rijden vindt ik een deken niet zo fijn....
opisop_shop
Geplaatst: 02-06-09 08:17
Ze staat dus snachts op stal? Kun je daar dan niet een vliegenvanger-iets ophangen? Zoiets als dit bijvoorbeeld;
Bremsen bremse, gebruikte ik altijd voor mijn bonte paard. (ik hield ook niet van die extra vlekken nadat ik atex had gesprayd) en ik gebruik het nu ook voor mijn vosje.
Ik verdun het trouwens niet, moet dat dan? Ik ehb gewoon een sprayfles.
je hoeft het niet te verdunnen maar vriendin doet dat wel en werkt net zo goed, spuit makkelijker , gewoon 60 % bremsen op 40% water, als ze veel last hebben kun je de verhoudingen aanpassen.
joh, zou dat ook de oplossing zijn voor het 'sprayprobleem'? Bremsenbremse spuit nu nl met een straaltje ipv met een nevel. zou verdunnen dat verhelpen?