Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
laetitia schreef:wat is er erg aan dat hij in een plas gaat liggen? Als je paard dat fijn vindt dan laat je hem toch??
fijn vind hij het zekers jahh 

2 dekens zeik en zeiknat + een en al modder pff een 370 en 250 gram..Nou lekker zwaar en goor dat die zijn. 

kiddes schreef:@maiska ja mijn paard vind het heerlijk in een plas water liggen,staat hij om bekent deed hij bij vorige eigenaar ook helaas..ja hoorde net ook dat het weer slecht wordt balen,wordt de wei weer zo nat zet ik even dat stukje weer af waar het water vaak blijft liggen,steeds binnen is ook niks..
Wat kun je er dan aan doen...Binnen laten dan maar als je het heel erg vind. Of in de bak loslaten. Hopelijk kunnen de knollen weer snel de wei in, het duurt ook zo lang door dat vriezen en nu weer die regen. Bah
Mijne doet het niet alleen in de wei....

barbarella schreef:paard van mijn zus deed het op met een deken op in de plas, we hebben het stuk afgezet maar heeft geen nut ze vinden toch wel een ander plek op te duur