Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)twinducklin schreef:Paarden heb in principe geen deken nodig, dekens zijn voor ons gemak ( en ja dat zegt iemand die altijd dekens op heeft liggen)
Misschien is de kwaliteit van het hooi niet goed? ij zegt ze krijgen genoeg, maar wat is genoeg? Normaal met onbeperkt goed hooi/kuil moet het voldoende zijn en hoef je niet eens bij te voeren.
LauraMc schreef:twinducklin schreef:Paarden heb in principe geen deken nodig, dekens zijn voor ons gemak ( en ja dat zegt iemand die altijd dekens op heeft liggen)
Misschien is de kwaliteit van het hooi niet goed? ij zegt ze krijgen genoeg, maar wat is genoeg? Normaal met onbeperkt goed hooi/kuil moet het voldoende zijn en hoef je niet eens bij te voeren.
Oh, held!![]()
Einderlijk eens iemand die zelf dekens gebruikt en toch zegt dat het voor ons eigen gemak is. Die zie je niet veel!
Maar even ontopic; als de paardjes onbeperkt ruwvoer krijgen en zelfs nog mais, lijkt het me dat dat meer dan genoeg is om zich warm te kunnen houden. Ik ben van mening dat een paard geen dekens nodig heeft (uitzonderingen daargelaten). Misschien dat jij ze dun vind (door het contrast met hoe ze in de zomer zijn), maar ze dat niet zijn. Zou je een foto kunnen plaatsen waarop dat goed zichtbaar is?

want teddy beren zijn 't toch wel én daar is het toch ook gewoon winter voor? Dan maar langer uitstappen en misschien de training iets minder vermoeiend maken.
Maar je kunt ieder ribje nauwkeurig tellen. En daar ben ik niet zo blij mee...