Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Jester_ schreef:Independence schreef:Ik heb een amigo regendeken met een losse liner eronder, maar ik vraag me af of er ook onderdekens met fleece zijn die met dit systeem bevestigd kunnen worden? Vind het na het rijden wel fijn om een fleece op te doen, maar ik wil liever niet met losse dekens werken omdat dat buiten zo snel scheef gaat hangen.
Je hebt een speciale fleeceliner
Koper schreef:Jester_ schreef:
Je hebt een speciale fleeceliner
De bedoeling van fleece is juist dat je het er af haalt zodra het nat is. Fleece haalt het vocht wel van je paard naar de buitenkant van de deken maar na een tijdje slaat het ook weer terug de andere kant op. Fleece moet je daardoor bij veel zweten steeds wisselen tot het paard er droog onder blijft. Paard nat onder fleece zetten en dan een deken er op en niet meer naar omkijken zou ik nooit doen.
Koper schreef:Zou het zelf nooit doen maar wie weet heeft dit fleece wel één of andere magische superkracht waardoor je 't kunt laten zitten?
Caily schreef:Waarom geen Bucas smartex?
Nouvel schreef:Pally schreef:Jullie denken dus dat het om een Rambo plus gaat. Maar als ik die opzoek op internet, is die dus wel 300 gram?
Die is er ook in medium, dus die zou ook 200 kunnen zijn.
Kun je er geen ringen voor bevestiging van de hals aan laten zetten?
xtessax83 schreef:Ik heb nu een 0 grams 100 grams en 200 grams op voorraad
Ik denk dat ik het gewoon globaal aan ga houden:
10 tot 15 graden > 0 grams
0 tot 10 graden > 100 grams
0 en lager > 200 grams
Tussendoor controleren en anders alsnog eerder wat wisselen maar zou dit ongeveer haalbaar zijn ? Of ben ik nu echt gek
xtessax83 schreef:Ik heb nu een 0 grams 100 grams en 200 grams op voorraad
Ik denk dat ik het gewoon globaal aan ga houden:
10 tot 15 graden > 0 grams
0 tot 10 graden > 100 grams
0 en lager > 200 grams
Tussendoor controleren en anders alsnog eerder wat wisselen maar zou dit ongeveer haalbaar zijn ? Of ben ik nu echt gek