Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dark_nijnte schreef:Meen je dit nou serieus? Volgens mij worden die burgers NIET in de supermarkt geproduceerd, maar in fabrieken/slagerijen.Is het niet Wales in plaats van Welsh?wat een helden, haha. Zet die supermarkten maar flink te kakken, hadden ze zich maar beter moeten verdiepen in wat ze op planken hebben liggen. Het schijnt dat Tesco flink in waarde is gedaald, moet zeggen dat ik trots ben op onze buren in de UK. Misschien wordt de mens zich dan toch zo langzamer hand wat bewuster van wat ze in hun smoel stoppen
dark_nijnte schreef:Het is inderdaad niet de taak van de supermarkt om mensen te vertellen wat wel en niet goed voor ze is, dat zeg ik ook niet, het is wel de taak van de supermarkt om te zorgen dat wat ze adverteren ook daadwerkelijk is wat ze verkopen. Nu gaat het om paardenvlees en daar ga je niet dood van als je het per ongeluk een keer eet, maar wie weet wat voor ranzige dingen er allemaal met dat vlees kan gebeuren wat WEL schadelijk is voor de mens voordat het netjes ingepakt bij de supermarkt aan komt. Lijkt me onderhand duidelijk dat het vingertje dan naar de supermarkt wordt gewezen (zo ook met de plofkip hier in NL) of het nou terecht is of niet.