Verdachte Zeeuwse ponymoord wacht rechtszaak thuis af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Verdachte Zeeuwse ponymoord wacht rechtszaak thuis af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 11:04

www.omroepzeeland.nl

De 50-jarige man uit Axel die verdacht wordt van het doden van twee pony's mag thuis de rechtszaak afwachten. De raadkamer van de rechtbank in Middelburg heeft de voorlopige hechtenis van de man geschorst.

De man meldde zich eind juli bij de politie. Hij bekende twee pony's de keel te hebben doorgesneden met een mes. De pony's Loekie en Kruimel werden in een wei aan de Goesseweg tussen Terneuzen en Hoek gevonden. Eén van de twee was al overleden aan de verwondingen. Een dierenarts heeft de andere pony laten inslapen.

Bekijk hier een korte video

Collie2008

Re: Verdachte Zeeuwse ponymoord wacht rechtszaak thuis af

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 11:06

Zo'n maniak zouden ze altijd vast moeten houden....Als je in staat bent 2 pony's te doden ben je volgens mij ook tot ergere dingen in staat

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 11:08

Ben ik het mee eens, al is de kans op herhaling minimaal, want het is geen ponymoordenaar.

Wil het trouwens niet goedpraten hoor, want iemand die in staat is om een paard te vermoorden uit woede is misschien ook wel tot meer in staat..

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 11:09

Dat bedoel ik inderdaad

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 11:11

minka schreef:
Ben ik het mee eens, al is de kans op herhaling minimaal, want het is geen ponymoordenaar.

Wil het trouwens niet goedpraten hoor, want iemand die in staat is om een paard te vermoorden uit woede is misschien ook wel tot meer in staat..

Geen ponymoordenaar? Hoe noem jij het anders als iemand koelbloedig de kelen van 2 ponys doorsnijd en ze dood laat bloeden?

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 11:13

Geen pony-seriemoordenaar denk ik dat ze bedoeld ;-)

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 11:14

Colway schreef:
Geen pony-seriemoordenaar denk ik dat ze bedoeld ;-)

Precies dat bedoelde ik..

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 11:14

minka schreef:

mens doodt uit kwaadaardigheid --> moordenaar
mens doodt pony's uit kwaadaardigheid --> ponymoordenaar

lijkt me niet zo moeilijk.

Wat ik uit vorige topics heb begrepen is dat iedereen weet wie het is. Lijkt me (terecht!) geen pretje om thuis te zitten. }:)

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 11:19

Zeer laffe en walgelijke daad wat dit monster heeft gedaan. :(
Dat hij of zij lekker een mes tegen eigen keel aanzet ipv weerloze dieren.
Kun je nagaan wat er allemaal aan volidioten door de maatschappij wandeld!Je zou maar net die verkeerde tegen komen omdat hij of zij stress of een slechte dag heeft,dan heb j ehet achter je. >;)
Het ergste is dan ook nog dat zoiets vrij rond mag blijven lopen.Kwestie van tijd tot de bom wéér ploft,let maares op.

Als je in staat bent met een wapen nutteloze dodingen te verrichten hoor je wat mij betreft ver weg opgesloten te worden. _-:(
Een dier wat zich misdraagt of bijt word vaak ook gedood omdat "er niks meer van te maken" valt :roll: ,nou dat ze de rollen maar eens omdraaien zou ik zeggen. ~~}>

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 20:12

Deze man is als een tijdbom, als het hem te veel wordt gaat ie rare dingen doen.

Wat doet ie als er weer wat tegen zit in het leven?

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 01:00

Tja de vie.e klo.tzak, hij heeft vast alweer een nieuwe auto, maar wij geen nieuwe kruimel en loekie. We missen jullie kleintjes.

deniseqn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:58

jemig, die vent mag echt wel een aantal jaar de gevangenis in wat mij betreft :\

Miepmiept

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 04:11

xyvonnex schreef:
Tja de vie.e klo.tzak, hij heeft vast alweer een nieuwe auto, maar wij geen nieuwe kruimel en loekie. We missen jullie kleintjes.

LOL.

Weet iemand hoe het er nu met hem er voorstaat?
Mijn paard en pony hebben alles zien zien gebeuren en mijn vader heeft ze met de politie gevonden.....

En als iemand dít kan, is die toch meerdere dingen in staat dat is zeker. De dierenarts is kapot van die laatste moest laten inslapen en mijn dierenarts is blij dat ze niet opgeroepen is, maar er wel kapot van. Iedereen, nog steeds.