In Terneuzen is een vrouw van 40 opgepakt voor het in brand steken van een auto die geparkeerd stond voor het politiebureau.
De eigenaar van de auto is de 50-jarige man uit Axel die twee pony's heeft gedood. De man meldde zich zondagavond op het politiebureau, nadat hij bij twee pony's de hals had doorgesneden.
De man zit nog vast. Zijn auto stond op de plek waar hij hem zondag had geparkeerd.
De vrouw uit Terneuzen wordt verhoord. Over haar motief is nog niks bekend. De politie kan niet zeggen of zij of op een andere manier bij de pony's betrokken is.
Nogal blonde actie om dat uitgerekend voor het politiebureau te doen...
jesito
Geplaatst: 03-08-12 11:04
Nou ik geloof dat ik die vent zelf iets aan had gedaan, daar had ik wel een paar jaartjes bajes voor over. Wat een mafketel, daarbij heeft die vrouw geen levend wezen gepakt maar gewoon een luxe ding.
Vjestagirl
Geplaatst: 03-08-12 11:04
Ja, dat is echt heel erg dom... Als je dat al wil doen, doe het dan NIET recht voor het politiebureau.
Frodo
Geplaatst: 03-08-12 11:05
jiehaaa schreef:
Ook mijn gedachte. De man was heel fout, maar de vrouw gaat nu ook de fout in... Ookal is het wel begrijpelijk.
Wat een domme actie.. Als je al zo nodig wraak moet nemen, vind ik al niet zo zinvol, dan is dit wel echt domste en meest zinloze manier. Ik hoop maar dat deze beide geen kinderen samen hebben..
Suzanne F.
Geplaatst: 03-08-12 11:21
Als je dan toch wraak wil nemen, doe het dan iets slimmer en niet voor een politiebureau.
Heel cru, maar voor de wet niet. Voor de wet is een pony bezit, net als een auto, een stoel of een tafel.
Captain
Geplaatst: 03-08-12 11:27
jiehaaa schreef:
Hahahahaha ja.
NeverGiveUp
Geplaatst: 03-08-12 11:29
Vjestagirl schreef:
Heel cru, maar voor de wet niet. Voor de wet is een pony bezit, net als een auto, een stoel of een tafel.
En wordt totaal geen verschil gemaakt tussen 'bezit' en 'levend bezit'
Laatst bijgewerkt door NeverGiveUp op 03-08-12 12:10, in het totaal 2 keer bewerkt
Vickz
Geplaatst: 03-08-12 11:30
Tja ik kan me voorstellen dat je domme dingen doet als je zoiets overkomen is, hij mag blij zijn dat het zijn auto is en niet zijn huis! het is nog een peulschil tegenover hetgeen hij gedaan heeft, pony's zijn levende wezens die auto voeld er niets van!
Heel slim, heel slim van die dame..maar ik kan het me zo onzettend voorstellen, mits zij degene is die erbij betrokken is, wordt toch compleet zwart voor je ogen als je zoiets overkomt..maar ojee ojee, zo niet handig dit.
Hoffie, dr zijn 2 dames bij betrokken die hun verhaal hebben gedaan..de verzorgster en de eigenaresse..en uit hun topic werd al heel duidelijk dat het verdriet enórm aanwezig is en de naderhand geplaatste berichten kwamen heel labiel over door al het verdriet (dames, begrijp me niet verkeerd, want snap jullie helemaal hoor)..
Veel sterkte nogmaals en ben benieuwd wie de dame uit dit artikel is dan?
Suzanne F.
Geplaatst: 03-08-12 11:38
Nou ja als iemand bij mijn paard de hals had doorgesneden dan had ik ook in alle staten geweest denk ik. Maar dan is een auto in de fik maar een sobere vergelijking. Pak het dan beter aan.
Amanda__
Geplaatst: 03-08-12 11:44
het is niet juist om wraak te nemen..al kan ik het mij wel voorstellen, want ik zou ook doorslaan als iemand om die reden mijn paard zou vermoorden.. Heb altijd gezegd: als iemand door zijn of haar fout een ongeluk maakt mij, terwijl de trailer incl. merrie erachter hangt , dan kan die chauffeur zich bergen want dan toek ik hem of haar toch echt ene op zijn gezicht, dan sta ik niet voor mijzelf in, en heb ook tegen vriendlief gezegd dat hij mij niet hoef tegen te houden want dan mep ik hem net zo goed.. en dat is ook niet juist, maar dan overheersen emotie's..en dat zal in dit geval ook zo zijn..dus ik kan het ergens wel plaatsen..ook al is het niet juist..
Ja ik ook wel eigenlijk... neemt niet weg dat het helemaal fout is en dat het hem waarschijnlijk minder doet. Een auto is toch een ding en paarden zijn levende zielen. Als iemand mijn paard zou ombrengen om zoiets, dan weet ik niet wat ik zou doen...maar wraak zou door mijn hoofd gaan spelen ja
Linnie050
Geplaatst: 03-08-12 14:39
Klopt Vjestagirl inderdaad het verstandigste.
Probeer maar eens je woede te bewaren. Ik denk dat je niet weet waar toe je in staat bent als je paarden zo aan hun einde komen.
Heel moeilijk en die vent lacht zich nu weer kapot.
Laatst bijgewerkt door SanderD op 03-08-12 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Speculatie-deel verwijderd
Linnie050
Geplaatst: 03-08-12 14:48
Klopt je hebt helemaal gelijk terpentijn. stom stom
Hierbij het verzoek om niet te speculeren over de identiteit van de vrouw in kwestie, berichten van dergelijke aard zullen ook verwijderd worden. Bedankt alvast.