Johnny Depp valt van paard tijdens opnames

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Johnny Depp valt van paard tijdens opnames

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 10:15

http://www.dewoudenberger.nl/ / www.dailymirror.co.uk

Het had niet veel gescheeld of Johnny Depp was behoorlijk gewond geraakt tijdens de opnames van de westernfilm Lone Ranger. De acteur viel namelijk van zijn paard en werd vervolgens 22 meter meegesleurd. Dat vertelt hij aan de Daily Mirror.

"Ik viel echt hard, werd een heel stuk meegesleurd. Toen het paard eenmaal tot stilstand kwam, sprong het over me heen en raakte het me met zijn achterbenen", vertelt de 48-jarige acteur. Hij is ervan overtuigd dat het veel slechter af had kunnen lopen. "Ik had een goede band met het paard, genaamd Scout, en als ik de beelden terugzie dan is het me duidelijk dat hij mijn leven heeft gered."

In het interview vertelt Johnny verder dat hij zijn filmrollen nooit uitzoekt op het succes dat hij denkt dat de film zal hebben. "Ik wil gewoon op een bepaald punt kunnen terugkijken op mijn leven en dan trots zijn op alles dat ik heb gemaakt."

PocoGaucha

Re: Johnny Depp valt van paard tijdens opnames

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:12

whoohoo cowboy film met johny depp:D

jumpiewumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:14

Ik begrijp het deel waarin hij gered wordt door het paard niet? :D

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:16

misschien dat die eraf viel tijdens een rengalopje of een geplande sprong/stijger. dat toen die viel het paard meteen stopte. in plaats van in blinde paniek weg te rennen. ofzo. geen idee ben wel benieuwt naar het filmpje, maar dat zal wel nooit getoond worden denk.

jumpiewumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:23

PocoGaucha schreef:
misschien dat die eraf viel tijdens een rengalopje of een geplande sprong/stijger. dat toen die viel het paard meteen stopte. in plaats van in blinde paniek weg te rennen. ofzo. geen idee ben wel benieuwt naar het filmpje, maar dat zal wel nooit getoond worden denk.

Kan zijn... Maar vind het toch wel een vreemde uitspraak van hem }:0 Hij werd nog 22 meter verder gesleurd en kreeg toen nog een trap.. En toen was ie gered door het paard! :D

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:26

misschien is het paard expres niet door de spijkermatten heengerend?

:')

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:27

misschien meer t stukje dat het dier heb heeft geprobeert te ontwijken wat wij niet weten omdat het filmpje er niet bij staat. Alleen op t laatste ging t even mis. Nouja hoe dan ook... fijn dattie niet int ziekenhuis ligt

jumpiewumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 15:30

PocoGaucha schreef:
misschien is het paard expres niet door de spijkermatten heengerend?