emst: Paarden op hol: koetsier gewond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

emst: Paarden op hol: koetsier gewond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-11 21:24

Bron: http://www.veluweland.nl/_incs/paarden_ ... 29571.html

Paarden op hol: koetsier gewond

EMST - Bij een ongeval met een rijtuig is zondagmiddag in Emst de 41-jarige koetsier gewond geraakt. De Epenaar is met verwondingen aan zijn arm en schaafplekken overgebracht naar het ziekenhuis in Zwolle.

Het ongeval gebeurde op de Woesterweg waar de paarden op hol sloegen. De 68-jarige bestuurder van een tegemoetkomende auto zag het span aankomen en kon tijdig uitstappen.

Het rijtuig botste tegen de auto, waarbij de koetsier uit het rijtuig viel en nog honderden meters door de paarden werd voortgetrokken. Een van de paarden raakte licht gewond.

wij kwamen er net een paar keer langs, auto zat flink in elkaar, hoop dat het meevalt met paard.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 02-10-11 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bron toegevoegd.

Dieselpaard

Re: emst: Paarden op hol: koetsier gewond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 21:26

Jezus wat een verhaal!
Tsja...buitenn met paarden blijft een risico. Ik hoop dat het met iedereen goed afloopt!! Zal wel zo zijn dat de paarden voorlopig niet meer voor de kar willen...

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-11 21:28

ambulance ging weg met loeiende sirenes dus er zal toch best wel een behoorlijke verwonding zijn geweest bij koetsier.
na de aanrijding is hij zeker 300 meter voortgesleept

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 21:33

Jeetje, dat is echt om de hoek bij waar mijn paarden staan :oo

Citaat:
Zal wel zo zijn dat de paarden voorlopig niet meer voor de kar willen...

Kan, maar hoeft niet zo te zijn hoor. Ik heb 2x een vrij ernstig ongeluk met paard(en) en wagen meegemaakt, maar in beide gevallen liepen ze de keer erna gewoon weer ervoor alsof er nooit iets gebeurd was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:16

Ik weet nu hoe erg dat is, ik kan nog van geluk spreken, ik kan dan ook niet meer dan de koetsier veel beterschap toe wensen!