Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bulck schreef:Een beetje te belachelijk voor woorden dit. De hengst heeft nog niets bewezen qua nakommelingen, enkel wat sportprestaties.
Dat ze hem voor beperkte merries willen houden ok, maar voor zon bedrag is er lichtelijk over. Zeker als het gaat over diepvriessperma
bulck schreef:Een beetje te belachelijk voor woorden dit. De hengst heeft nog niets bewezen qua nakommelingen, enkel wat sportprestaties.
Dat ze hem voor beperkte merries willen houden ok, maar voor zon bedrag is er lichtelijk over. Zeker als het gaat over diepvriessperma
KiWiKo schreef:ik denk dat we ergens begin volgend jaar het bericht krijgen dat Totilas kapot is................
apple01 schreef:Ik bedoel, hallo, het gaat hier wel om (ik durf het te zeggen ondanks tegenstanders) de beste hengst van de wereld!
apple01 schreef:bulck schreef:Een beetje te belachelijk voor woorden dit. De hengst heeft nog niets bewezen qua nakommelingen, enkel wat sportprestaties.
wat betreft diepvries sperma heb je wel gelijk maar voor de rest ben ik het je niet met je eens. Ik vind dit bedrag meer dan terecht. Ik bedoel, hallo, het gaat hier wel om (ik durf het te zeggen ondanks tegenstanders) de beste hengst van de wereld!
Bijna verkocht voor 10 miljoen en laatst las ik ergens dat Visser zei dat ie voor 20 nog niet weg ging... dus ja... wat verwacht je dan 100 euro?
) moet je bij zijn ouders zijn en niet bij Totilas zelf. griebels schreef:Als je een 2e Totilas wilt fokken (vind 1 meer dan genoeg) moet je bij zijn ouders zijn en niet bij Totilas zelf.
Sammie schreef:Zoals in de charter is te lezen zijn niet vertaalde artikelen niet de bedoeling.
En ter info.. we zijn zelf ook bezig met een potentieel artikel