Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
C_arola schreef:De boel eens flink ontsmetten.
Valt me van veel dieren op dat ze mesten op een plek waar ze dat al eerder hebben gedaan.
Dus even flink die voerbak schoonmaken, misschien dat het helpt
) vaak mesten ze daar dan wel weer overheen. Zo heb ik mijn Tinker ook geleerd een deel van de stal te gebruiken. bianca77 schreef:Ze zeggen als een paard in een voer of drink bak poept dat hij vies is. Maar mijn nieuwe paard doet het ook bijna iedere dag en maak hem ook iedere dag ook goed schoon. Die van mij is nog jong en doet het volgens mij ook per ongeluk. Maar verder heb ik geen idee. Doet ze het allang?
Ik volg dit ook even.
supertinkie schreef:Zie dat je de altijd een beetje mest in een bepaald hoekje laat liggen (zo ver mogelijk bij de voerbak vandaan) vaak mesten ze daar dan wel weer overheen. Zo heb ik mijn Tinker ook geleerd een deel van de stal te gebruiken.
ponyparadijs schreef:Nou alle tips hier heb ik reeds uitgeprobeerd met mijn paard. Jammerlijk genoeg maakt het haar allemaal helemaal niks uit. Zo af en toe poept ze nog steeds in haar voerbak.
Op 1 plek mest laten liggen doen we altijd. Want het achterste randje van de stal is voor de mest. Maar dit paard trekt zich er werkelijk niks van aan!