heey, ik weet niet of het hier goed staat.... maar het paardje van mijn vriendin slaat met zijn voorbenen altijd in het water, weet iemand waarom hij dat doet, het ziet er heel grappig uit, en hij maakt degene die erop zit en zichzelf helemaal nat, maar we weten niet waarom hij dat doet. groetjess
Ja, dat doet Boomerang (de pony) ookXD en als je hem dan benen geeft wil die niet lopen, gegevenmonet wel, en dan gaat ie het 2 passen daarna weer doenXD
Ik kende ook een merrie en die stond een keer in de wei waar dus een plas was, liep ze er heen met de oren helemaal naar voren en begon ze ook een beetje met haar voorbenen te maaien. Volgens mij was ze gewoon aan het spelen, een pony die naast haar stond stond helemaal met grote ogen te kijken waar ze mee bezig was
Mijn vaders paard doet dat ook. Eerst wil zehet water niet in en dan maar met de voorbenen erop slaan totdat de ruiter helemaal nat is. Volgens mij gewoon lekker spelen. Ik heb er een filmpje van http://nl.youtube.com/watch?v=rikFVGAJ9so