Voorbeen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NinaxFriso

Voorbeen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 16:03

hallo.
ik krijg mijn eigen pony.
we hadden al een leuke gevonden . daarna hebben hem laten keuren door de dierenarts.
er was iets vis met zijn voorbeen. de arts zei dat hij er verder geen last van zou hebben. maar niet te zwaar belasten.
verder is het een prachtiche en superliefe pony
het gaat lastig worden om nog zoon lieve te vinden.
kopen of niet?

Barbabientje

Re: Voorbeen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:41

wat is er mis dan met het voorbeen? Zo beetje lastig oordelen:P

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:42

Niet doen, er zijn genoeg paarden waar niks mee is. Niet te zwaar belasten, dan gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 17:43

erleyne schreef:
Niet doen, er zijn genoeg paarden waar niks mee is. Niet te zwaar belasten, dan gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen.

Helemaal mee eens.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 17:47

Inderdaad niet doen, zo'n paard is super blessure gevoelig, het zou je veel tramalant kunnen opleveren.

Ik zou even doorzoeken naar een paard dat niets heeft. Die zijn er genoeg, en je zult er vast wel een kunnen vinden waar je ook een klik mee hebt.

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 17:49

Idd, gewoon een leuk gezond paard zoeken, niet een hand vol maar een land vol Knipoog

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:09

Denk ook dat het nogal belangrijk is wat je met je paard wil gaan doen, want met een blessuregevoelig paard zul je niet fors kunnen trainen, wedstrijden worden lastig. Dus eigenlijk heb je een paard wat al direct min of meer half met pensioen is. Wil je dat echt? Ik begrijp dat je stapel dol bent op dit beestje maar eigenlijk sluit ik me aan bij de rest, het is echt verstandig om verder te kijken want hele toffe paarden zijn overal.. En daar kun je alles mee doen van heel relaxed bosritten maken tot het heftigere wedstrijdwerk. Anders loop je een flink risico dat je later spijt krijgt.. En het blijft nou eenmaal zo dat je maar 1 keer je geld (of het geld van je ouders Haha! ) kunt uitgeven..

Gileraaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:59

niet kopen!
zal gewoon even verder kijken, ze zijn idd blessure gevoelig!