Statisch schokje of raar geluid ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Martin009

Statisch schokje of raar geluid ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 10:29

Hoi allemaal,
Ik was laatst weer op mijn fjord Benz aan het rijden en ik stond stil voor de poort om even met iemand te praten.
Maar toen dacht ik dat er een teekje op m`n broek zat dus ik wreef eroverheen en toen sprong Benz opeens als een gek van z`n plek en er was verder echt niks te beleven.
Nou is het nog niet een oficiele rij maar een fietsbroek dus het is van een soort syntetisch materiaal dus ik vroeg mij af of het mogelijk is dat Benz een schokje kreeg door die wrijving ?
Of schrok hij gewoon van dat rare geluid en kon hij helemaal geen schok van zoiets krijgen ?
Hij ging trouwens wel weer netjes terug op z`n plek toen ik hem dat dus opdroeg en hij bleef ook weer netjes staan totdat ik verder wou dus het lijkt me niet dat het iets in de omgeving is geweest wat ie niet allang kent.
Alvast bedankt voor de reacties !

Gr,
Martin.

Lotje02

Re: Statisch schokje of raar geluid ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 09:13

Mij lijkt dat als er een schokje kwam door het wrijven dat jij dat ook gevoeld moet hebben. Misschien schrok hij inderdaad van het geluid of van je onverwachte beweging?

Martin009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 11:49

Nee het lijkt me niet dat het door de beweging kwam want ik deed het niet snel ofzo.
Maar ik ben het wel met je eens dat ik een schokje ook zelf had moeten voelen.
Bedankt voor je reactie en sorry voor het verder korte bericht maar moet een beetje haast maken Haha!

gr,
martin

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 11:53

[PP] > [OPG]