Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MandyR schreef:Of gewoon even geduld hebben en wachten tot ze klaar is voordat je verder rijdt. Als ik naar de wc moet wil ik ook liever niet gestoord worden.
Ik wil hem absoluut niet aanleren dat hij maar overal poept waar hij loopt.
Ik zou het verschrikkelijk vinden als hij ineens overal waar hij loopt zou gaan poepen, bah, op straat.. in de loopgang.. nee bedankt! paardje2005 schreef:Ik vind het altijd zo cru als mensen hun paard voorwaarts trappen als een paard moet poepen of plassen.
Als je moet, dan moet je...
Laat hem lekker stil staan zeg....
Daar houdt gemiddeld jurylid echt wel rekening mee hoor! En anders moeten ze zich schamen.
paardje2005 schreef:Ik vind het altijd zo cru als mensen hun paard voorwaarts trappen als een paard moet poepen of plassen.
Daar houdt gemiddeld jurylid echt wel rekening mee hoor! En anders moeten ze zich schamen.
meliza schreef:paardje2005 schreef:Ik vind het altijd zo cru als mensen hun paard voorwaarts trappen als een paard moet poepen of plassen.
Vind het zelf ook niet leuk om te doen,en als ik in de bak rij vind ik het ook niet erg.
Maar het is vervelend als je buiten rijdt en net de straat oversteekt,want er zijn automobilisten die er
geen rekening mee houden en gewoon er even achter langs scheuren
of niet over de weg

[/quote]
of niet over de weg
[/quote]