Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en was ze dus de volgende dag kwijt.

Hij is de straat op gerend in volle galop, ik dacht echt dat ik een hartstilstand kreeg, meteen in de stal zijn halster gegrepen en erachteraan gerend. Hij liep toen zo'n 100 meter voor mij uit (gelukkig alweer in stap), maar ik kon niet sneller lopen dan gewoon wandeltempo omdat hij dan opnieuw zou gaan rennen. Ik kreeg hem maar niet ingehaald en was ondertussen al helemaal in tranen omdat hij recht op de drukke weg afliep. In de verte zag ik toen een fietser aankomen en daar heb ik naar geroepen of die alstublieft mijn paard kon tegenhouden
Die man heeft zijn fiets dwars over de straat geparkeerd en wat met zijn armen gaan zwaaien, hierdoor stond mijn paard stil, en dan heb ik hem gelukkig vrij vlug kunnen vangen (hij was gaan grazen in de berm omdat hij niet meer verder kon) Het was wel een eng moment, maar het belangrijkste is denk ik rustig blijven en niet achter je paard gaan rennen, want anders loopt die wrs toch maar harder weg
Justice_ schreef:Hee, ik vroeg me af of iemand wel eens een ontsnapt paad heeft gehad:P
en hoe van je die dan weer..?
Ik heb wel eens gehad dat ze was ontsnapt maar niet helemaal de weg op ofzo.
Over t schrikdraad heen. Hij is zelfs een x zo ver gegaan dat hij over een enkel hek van 1.40 op een betonnen bruggetje is gesprongen.

We lokken ze bewust niet terug met brok, dan is het meer een soort beloning voor de ontsnapper. Maar ze ontsnappen niet vaak hoor, twee keer per jaar, maximaal.
). Ik heb daar tijdje paardjes verzorgd van de eigenare sen weet de weg, gelukkig vind ze het niet erg als ie perongeluk daar loopt.
waren de paarden uitgebroken

die hebben er geen draad om, omdat ze het alleen voor het gras hebben.
.
.
' Toen is ze er achteraan gaan rijden, en ze waren lekker aan het rollen en klieren, en toen zijn ze gewoon weer naar stal gekomen, want ze hadden honger, en ze trokken echt een kop van: Wij hebben niks gedaan