Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sharif08 schreef:Misschien uit elkaar zetten das miss wel een oplossing want zij wordt misschien bang van die andere.
Maikaatje schreef:Sharif08 schreef:Misschien uit elkaar zetten das miss wel een oplossing want zij wordt misschien bang van die andere.
Ik weet het niet de ene keer staan ze te knuffelen en kroelen en als het dan volgens die pony van mijn zus niet meer hoeft draait ze de kont.
June92 schreef:Wij hebben de pony's ook bij elkaar in staan (D-pony's en 1 shetlander) en de shet is de baas. Als er een D-pony uit moet, wordt de shetlander kwaad. De makkelijkste oplossing is het gewoon met zijn tweeën doen, dat de ene de pony vasthoudt en de andere met de tweede pony het weiland uit loopt. Of eventueel allebei meenemen en de ene op stal laten staan, als daar de mogelijkheid voor is. Als je die mogelijkheid niet hebt, blijft de andere niet staan als je hem gewoon een emmer voer o.i.d. neerzet?
Maikaatje schreef:Ik heb de hafjes nu uit elkaar gezet ze kunnen allebei de wei in en de bak ik heb de bak gesplitst in 2e. Wat ik net heb opgemerkt is. Mijn haflinger en die van me zus stonden allebei in de bak te slapen. even later zag ik ze allebei in de wei eten. Is dat nog leiderschap. Dat ze aangeeft van nu moeten we gaan eten en nu moeten we even slapen ofzo? want normaal jaagt ze haar de bak of wei in en nu kan dat niet maar tog staan ze op hetzelfde moment in de bak of de wei.
fuego3 schreef:Maikaatje schreef:Ik heb de hafjes nu uit elkaar gezet ze kunnen allebei de wei in en de bak ik heb de bak gesplitst in 2e. Wat ik net heb opgemerkt is. Mijn haflinger en die van me zus stonden allebei in de bak te slapen. even later zag ik ze allebei in de wei eten. Is dat nog leiderschap. Dat ze aangeeft van nu moeten we gaan eten en nu moeten we even slapen ofzo? want normaal jaagt ze haar de bak of wei in en nu kan dat niet maar tog staan ze op hetzelfde moment in de bak of de wei.
denk dat jou haf de vrijheid nog niet gewend is mischien?? en ze kent haar plek.