Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JoviBan schreef:Ik zie het probleem niet.
Je paard is dominant ten opzichte van andere paarden; so what?
En ze vertrouwt niet zomaar vreemde mensen die aan haar zere been willen komen; is ook haar goed recht.
Dus hoezo 'kronkel in haar kop'?
JoviBan schreef:Ik zie het probleem niet.
En ze vertrouwt niet zomaar vreemde mensen die aan haar zere been willen komen; is ook haar goed recht.

MetteAndrea schreef:JoviBan schreef:Ik zie het probleem niet.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ze doet toch niet echt extreme dingen? Eigenlijk alle paarden schoppen wel eens van zich af. Ik zou zeggen, maak je er maar niet te druk om.
Ik heb weinig problemen met haar, maar ga dit toch doen om eens te kijken wat er gebeurt. Leuk! Citaat:tja, het zijn ook de mensen om me heen...veel gezeik over gedrag, dat het een poedersuiker is en jadajadajada. Zijn dat nou mensen met paarden die graag afgeven om anderen? Dat is niet leuk..en dan ga je je zorgen maken. Het lijkt wel of geeneen paard om me heen wel eens schopt, maar alleen zij. Want de andere verhalen hoor je niet. Dit is mijn eerste paard. Ik heb haar nu een jaartje en dan leer je dat een paard kopen een momentopname is en je altijd kanten ontdekt die je niet had verwacht. Daar wordt ik soms onzeker van.
jennifer; thanxIk heb weinig problemen met haar, maar ga dit toch doen om eens te kijken wat er gebeurt. Leuk!
Ziva schreef:tja, het zijn ook de mensen om me heen...veel gezeik over gedrag, dat het een poedersuiker is en jadajadajada. Zijn dat nou mensen met paarden die graag afgeven om anderen? Dat is niet leuk..en dan ga je je zorgen maken. Het lijkt wel of geeneen paard om me heen wel eens schopt, maar alleen zij. Want de andere verhalen hoor je niet. Dit is mijn eerste paard. Ik heb haar nu een jaartje en dan leer je dat een paard kopen een momentopname is en je altijd kanten ontdekt die je niet had verwacht. Daar wordt ik soms onzeker van.