Hallo,
Ik weet niet of dit hier goed staat?
Me paard stoor haar neus altijd tegen de stalrand aan, of waar dan ook tegenaan en dan stoot ze hem zo hard dat het elke keer open is.
Ze heeft dus een behoorlijke gevoelige neus, toen ik der nog maar net had had ze ook der hele neus opengestoten in de trailer, sindsdien is het eigenlijk niet meer echt over gegaan.
Ze heeft een roze neus dus nu is der neus ook een beetje verbrand. Ik smeer er elke keer uierzalf op maar dat helpt helemaal niet.
Weten jullie hier raad mee? Het is trouwens nog maar een 1-jarige (niet dat dat veel wil zeggen) maar ze is soms nogal onrustig in de stal en vandaag was de hoefsmid er dus heeft ze der neus weer flink opengehaald.
Wie weet wat, en of ik hier iets aan kan behalve dan elke keer insmeren?
Sowieso met iets anders insmeren lijkt mij al een optie, misschien met jodium ofzo? Dan geneest het beter lijkt mij..
Alvast bedankt, groetjes Milou
P.s. Iemand enig idee waarom ze dit doet? Het is een beetje dom dat ze der neus steeds tegen de stalrand of tegen de paal aanstoot, netalsof ze niet goed ziet (maar dat is het niet want ze ziet wel gewoon goed, heb ik al getest).